Matthew Tyrmand i Marcin Makowski w cyklu „Zły Tyrmand” w „Do Rzeczy”

„Zły Tyrmand” to nowa rubryka, która od poniedziałku 8 lutego br. zadebiutuje w tygodniku „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Znajdzie się w niej seria rozmów Marcina Makowskiego z Matthew Tyrmandem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Matthew Tyrmand i Marcin Makowski w cyklu „Zły Tyrmand” w „Do Rzeczy”

- Będzie to cykl w stylu „dobry glina, zły glina”. Rozmowy trochę na luzie, ale zawsze na temat tego co się akurat ważnego wokół Matthew Tyrmanda albo polityki zdarzyło - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Makowski - Pomysł powstał w redakcji „Do Rzeczy” po moim wywiadzie z Tyrmandem i prowadzeniu spotkania z nim w Klubie Ronina. Piotr Gabryel (wicenaczelny tygodnika - przyp.) zauważył, że naturalnie nam się razem rozmawia i zaproponował taki cykl - dodaje Makowski.

Pierwsza rozmowa w cyklu „Zły Tyrmand” znajdzie się w wydaniu „Do Rzeczy”, które ukaże się 8 lutego br.

Marcin Makowski z „Do Rzeczy” współpracuje od lipca ub.r. Publikuje teksty o geopolityce czy gospodarce, przeprowadza też wywiady. Jest ponadto współpracownikiem „Rzeczpospolitej”, „Tygodnika Powszechnego” i Wirtualnej Polski.

Matthew Tyrmand jest amerykańskim ekonomistą, synem pisarza Leopolda Tyrmanda. W 2013 roku wydał książkę „Jestem Tyrmand, syn Leopolda”, w której opisuje swoje poszukiwania śladów ojca. Od kilku lat aktywnie komentuje wydarzenia polityczne w Polsce. W tym tygodniu wygłosił prelekcję podczas gali przyznania Jarosławowi Kaczyńskiemu tytułu Człowieka Roku „Wprost” (głównym udziałowcem tego tygodnika jest firma PMPG Polskie Media, która kontroluje też „Do Rzeczy”).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały