Matthew Williamson dla H&M

Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym trzy w Polsce,będzie oferować ubrania znanego londyńskiego projektanta MatthewWilliamsona.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

- Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim,uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole ikształty. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektówdefiniujących mój charakterystyczny styl - mówi MatthewWilliamson, autor nowej kolekcji H&M.

W damskiej kolekcji dominować będą eklektyczne nadruki i żywebarwy, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek potopy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo.

Nowa kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracyWilliamsona z H&M.

Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie,dostępna będzie garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamsonzaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jegodebiutem w dziedzinie mody męskiej.

W Polsce kolekcja będzie dostępna w Warszawie w Galerii Centrum,Krakowie w Galerii Krakowskiej i w poznańskim Starym Browarze.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK