SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Matthew Williamson dla H&M

Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym trzy w Polsce, będzie oferować ubrania znanego londyńskiego projektanta Matthew Williamsona.

- Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim, uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole i kształty. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektów definiujących mój charakterystyczny styl - mówi Matthew Williamson, autor nowej kolekcji H&M.

W damskiej kolekcji dominować będą eklektyczne nadruki i żywe barwy, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek po topy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo.

Nowa kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracy Williamsona z H&M.

Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie, dostępna będzie garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamson zaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jego debiutem w dziedzinie mody męskiej.

W Polsce kolekcja będzie dostępna w Warszawie w Galerii Centrum, Krakowie w Galerii Krakowskiej i w poznańskim Starym Browarze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Matthew Williamson dla H&M

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl