SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maxus zajmie się obsługą mediową Telewizji Polskiej

Dom mediowy Maxus wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Pokonał w nim Lowe Media, Carat Polska i Value Media.

Maxus zajmie się obsługą budżetu, którego wartość oszacowano na 12,5 mln zł. Przejmuje obsługę TVP od Value Media, który w postępowaniu bronił dotychczasowej, rozpoczętej w sierpniu 2013 roku współpracy z telewizją publiczną.

Maxus zacznie pracować dla TVP od 19 lutego br. Wraca do obsługi tego nadawcy - pracował dla niego przed 2013 rokiem.

Obecna umowa będzie obowiązywać 15 miesięcy. Zaplanowane przez TVP kampanie obejmować będą m.in. prasę, radio, Internet i outdoor. Z 12,5 mln zł budżetu barter stanowi kwotowo 5,72 mln zł, gotówka -5,6 mln zł, a wynagrodzenie dla domu mediowego - 1,13 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Maxus zajmie się obsługą mediową Telewizji Polskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
r3q
Teraz już wiadomo, na co idą pieniądze, które zaoszczędzono na wyrzuconych dziennikarzach i montażystach (nie mylcie ich z kontraktowymi, którzy maja gwiazdorskie kontrakty). Jest więcej sekretarek, więcej dyrektorów, teraz kolejny dom mediowy do obsługi, więcej kasy na zewnętrzne produkcje, większe nagrody dla prezesów. Tylko jeszcze teraz pozbyć się programów - i kapucha leci! z naszych podatków (TVP - Telewizja Vykiwanych Podatników).
odpowiedź
User
...
Ponad 1 mln wynagrodzenia dla domu mediowego przy wskazanym budżecie to SKANDAL na tym rynku! Dlaczego nikt o tym nie pisze.
odpowiedź