mBank reklamuje konto z internetem w Play i tablety (wideo)

mBank rozpoczął kampanię konta z internetem mobilnym w Play oraz tabletów dla stałych klientów. Akcję - obejmującą telewizję, internet i kina - bank przygotował wspólnie z firmami Ambasada Brand Communication, Papaya Films i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania rachunku osobistego w mBanku informuje, że posiadacze tego konta będą mogli nawet przez cały okres trwania umowy korzystać za darmo z internetu mobilnego w sieci Play. Ponadto akcja informuje, że stali klienci banku mogą wykupić tablety z dostępem do sieci - iPad 2 za 99 zł miesięcznie, a Samsung Galaxy Tab 10.1 za 79 zł miesięcznie.

Reklamy wykorzystywane w kampanii pokazują obalanie kolejnych mitów finansowych. W takiej samej konwencji były utrzymane poprzednie spoty mBanku - promujące kredyt gotówkowy (zobacz tę reklamę) oraz ubezpieczenie komunikacyjne (obejrzyj ten spot).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (główne i tematyczne stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery, AXN), internet (największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, o2.pl i Interia.pl) oraz kina (sieć Cinema City). Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, spoty wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowało Papaya Films, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta