SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików, żab i gołębi w kampanii „PolecamBank” (wideo)

Nowa kampania reklamowa mBanku, promująca program „PolecamBank”, jest utrzymana w konwencji krótkich filmów przyrodniczych, których lektorką jest Krystyna Czubówna.

W spotach kampanii Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików europejskich, gołębi miejskich i żab wodnych. Wszystkie te zwierzęta porozumiewają się i współpracują ze sobą, dzięki czemu łatwiej im w różnych sytuacjach.

- Zobacz jak przyjaźń i korzyść w naturze idą w parze. Tak samo jest w mBanku. Ty polecasz mBank swoim znajomym i dostajesz premię, a oni korzystają z wygodnego konta - podsumowuje Czubówna.

W kampanii reklamowana jest druga edycja programu „PolecamBank”, w ramach którego za skuteczne polecenie znajomemu rachunku w tym banku można otrzymać premię. Jaką? 100 zł w przypadku eKonta i mKonta dla dorosłych (o ile znajomy w ciągu 60 dni po założeniu konta wykona przynajmniej pięć transakcji kartą), 50 zł w przypadku eKonta dla niepełnoletniego (znajomy też musi wykonać pięć transakcji kartą w ciągu 60 dni od otworzenia rachunku), 200 zł w przypadku rachunku firmowego (znajomy w ciągu 60 dni od założenia konta musi wykonać transakcje kartą na ponad 200 zł), a 300 zł w przypadku rachunku firmowego z usługą mKsięgowość (znajomy w ciągu 60 dni od założenia konta też musi wykonać transakcje kartą na ponad 200 zł).

Obecna edycja tego programu potrwa do końca lutego przyszłego roku.

Poprzednia kampania mBanku, promująca konto dla młodych, była oparta na wizerunku Władysława Jagiełło i haśle „Przytul Władka”.

Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają agencje Grey Group Poland (kreacja reklam ATL), VML Poland (działania w internecie) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików, żab i gołębi w kampanii „PolecamBank” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl