SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Bo prosto znaczy bezpiecznie” - mBank reklamuje ubezpieczenia od AXA (wideo)

Ruszyła kampania mBanku reklamująca ofertę ubezpieczeń dostarczanych przez firmę AXA. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo prosto znaczy bezpiecznie”.

Article

Reklamy podkreślają prostotę korzystania ubezpieczeń od AXA oferowany przez mBank. W kampanii prezentowane są zalety tej oferty, takie jak m.in. szybka likwidacja szkód komunikacyjnych, automatyczne pobieranie składki oraz możliwość zakupu polisy za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Głównymi bohaterami reklam są mężczyzna i jego pies. Kampania przebiega pod hasłem „Bo prosto znaczy bezpiecznie”.

Ubezpieczenia AXA są oferowane przez mBank od trzech lat. Poprzednia duża kampania reklamowa tej oferty była realizowana dwa lata temu.

 

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim internet oraz kina.

Za obsługę marketingową mBanku odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa (kreacja i strategia), VML Poland (działania w internecie) oraz Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bo prosto znaczy bezpiecznie” - mBank reklamuje ubezpieczenia od AXA (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gOŚĆ
JAKA TO Rasa psa z reklam?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing