SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann Erickson zdobyła markę Tymbark

McCann Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tymbark. Kontrakt dotyczy wszystkich soków, napojów i wód marki Tymbark.

McCann Erickson zdobyła markę Tymbark

"Wybraliśmy McCann Erickson ponieważ zaprezentowała pojemną i elastyczną platformę komunikacji dla naszych produktów. Ta propozycja gwarantuje spójny wizerunek dla wszystkich linii Tymbarku. Ujęła nas innowacyjność i świeżość rozwiązań kreatywnych agencji". - powiedział Adam Mikołajczyk Trade & Marketing Manager w Grupie Maspex Wadowice. Jednocześnie poinformował, iż firma Maspex Wadowice będzie dalej prowadzić markę Kubuś z agencją Saatchi&Saatchi.

Oprócz McCann Erickson w przetargu brały udział G7, Leo Burnett, Just, Saatchi&Saatchi oraz Soho Square Polska/Gruppa66 Ogilvy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann Erickson zdobyła markę Tymbark

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl