McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions

Agencja McCann Poland zdobyła wczoraj kolejnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ponownie kampanię "Where to Settle" zrealizowaną dla Mastercard.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions

Agencja McCann została nagrodzona wczoraj Srebrnym Lwem w kategorii Brand Experience&Activation, w podkategorii Use of website/Microsite. Uhonorowano nim kampanię "Where to settle" zrealizowaną dla Mastercard.

To już siódmy Lew na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes dla tej kampanii. Wcześniej nagrodzono ją dwoma Złotymi, jednym Srebrnym i trzema Brązowymi Lwami.

Agencja ma jeszcze trzy nominacje w kategoriach, których wyniki zostaną ogłoszone dzisiaj wieczorem. Walczy m.in. o nagrodę Titanium.

Kampania "Where to settle" otrzymała łącznie 13 nominacji.

Oprócz McCann Poland nagrody na tegorocznym Cannes Lions zdobyły też agencje Ogilvy Poland i VMLY&R Poland.

Pierwsza przywiezie z Cannes dwa Brązowe Lwy za kampanię "Buy my cancer" przygotowaną dla Onkofundacji Alivia.

Z kolei VMLY& Rubicam została uhonorowana Brązowym Lwem za projekt "Sztuka bez wstydu" dla marki Durex (Reckitt Benckiser).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style