SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions

Agencja McCann Poland zdobyła wczoraj kolejnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ponownie kampanię "Where to Settle" zrealizowaną dla Mastercard.

Agencja McCann została nagrodzona wczoraj Srebrnym Lwem w kategorii Brand Experience&Activation, w podkategorii Use of website/Microsite. Uhonorowano nim kampanię "Where to settle" zrealizowaną dla Mastercard.

To już siódmy Lew na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes dla tej kampanii. Wcześniej nagrodzono ją dwoma Złotymi, jednym Srebrnym i trzema Brązowymi Lwami.

Agencja ma jeszcze trzy nominacje w kategoriach, których wyniki zostaną ogłoszone dzisiaj wieczorem. Walczy m.in. o nagrodę Titanium.

Kampania "Where to settle" otrzymała łącznie 13 nominacji.

Oprócz McCann Poland nagrody na tegorocznym Cannes Lions zdobyły też agencje Ogilvy Poland i VMLY&R Poland.

Pierwsza przywiezie z Cannes dwa Brązowe Lwy za kampanię "Buy my cancer" przygotowaną dla Onkofundacji Alivia.

Z kolei VMLY& Rubicam została uhonorowana Brązowym Lwem za projekt "Sztuka bez wstydu" dla marki Durex (Reckitt Benckiser).

Dołącz do dyskusji: McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gruby
To cudowne. Te "nagrody" są mniej warte, niż "dziękuję" dla hydraulika, który za darmo naprawił emerytce zlew. Ale półmózgi nadal się tym masturbują.
odpowiedź