SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frytki w pudełku McFlurry, czyli McDonald’s nietypowo rekrutuje

Belgijski oddział McDonald’s przygotował zabawną kampanię outdoorową, która ma przekonać, że pracę w firmie można zacząć nawet bez większego doświadczenia.

"Studenci poszukiwani. Doświadczenie niewymagane" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania rekrutacyjna popularnej sieci fast-foodów. McDonald’s poszukuje głównie studentów i młodych osób, które chcą podjąć dodatkową pracę, łącząc ją np. z nauką.

Aby przekonać potencjalnych kandydatów do złożenia CV, przygotowano serię billboardów, na których widać flagowe produkty McDonald’s... z zamienionymi opakowaniami. I tak, hamburger wylądował w pudełku na frytki, deser zapakowano jak kanapkę, a frytki włożono do kubeczka na McFlurry. Ta zabawna zamiana ma pokazywać, że nawet z niewielkim doświadczeniem można rozpocząć swoją przygodę w McDonald’s.

Kampanię "McMistakes" przygotowała TBWA Belgium.

Dołącz do dyskusji: Frytki w pudełku McFlurry, czyli McDonald’s nietypowo rekrutuje

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gej
Szczerze, dla mnie ta reklama ma przesłanie: „jeżeli tylko nie jesteś absolutnie skończonym idiotą, możesz u nas pracować.”

Sądzę osobiście, że gdyby środki finansowe jakie przeznaczają na te wszystkie kampanie reklamujące prace u nich (nie wiem ile to kosztuje, ale watpię że mało), przeznaczyli na podwyższenie płac, to nie mieli by żadnych problemów z brakami kadrowymi, wieści szybko rozeszły by się same.
odpowiedź
User
maciej bójko
O, tekst o McDonaldzie bez użycia słowa "restauracja".
Szacun!
odpowiedź
User
rafał baran
to napewno praca dla inteligentnych ludzi,że studentów potrzebują. . .
odpowiedź