McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”

McDonald’s ogłosił partnerstwo z “Minecraft: Film” i nowy zestaw w ofercie. Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”

McDonald’s globalnie jest symbolem popkultury, który stanowi nieodłączną część świata filmów, muzyki i mody. Jego kultowe złote od lat pojawiają się w hitowych serialach, teledyskach największych gwiazd czy ikonicznych produkcjach kinowych. 

Teraz marka wkracza na wielki ekran w “Minecraft: Film”, którego premierę zaplanowano na 4 kwietnia. Partnerstwo polega na tym, że świat filmu przeniesiono do restauracji. 

– McDonald's to marka, która jest blisko swoich gości, wsłuchując się w ich głosy. To właśnie nasi oddani fani kształtują obecność złotych łuków w popkulturze i inspirują nas do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z "Minecraft: Film". Fani Minecraft przez lata zapraszali nas do swojego uniwersum w świecie gry, a my postanowiliśmy pójść w ślad za ich głosem i razem z nimi budować rozpikselowaną rzeczywistość. Odblokowaliśmy tryb kreatywności, a kolejnym poziomem, na który wskoczymy już 2 kwietnia, jest nowy zestaw w ofercie McDonald's. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft, będą mogli go zbudować według własnego pomysłu, tak jak w grze – mówi Maciej Kuś, marketing manager McDonald’s Polska.

Nowy zestaw będzie miał premierę 2 kwietnia. Na gości McDonald’s czeka również specjalny  merch oraz wyjątkowe gadżety, które będzie można wygrać w aplikacji McDonald’s. 

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej