SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s szykuje nowy slogan reklamowy

McDonald's złożył w sądzie w Stanach Zjednoczonych wniosek o ochronę znaku towarowego w postaci hasła reklamowego „The Simpler The Better” („Im prościej tym lepiej”).

Article

Jak poinformował serwis burgerbusiness.com, sieć McDonald’s 10 marca br. złożyła w amerykańskim sądzie wniosek o ochronę znaku towarowego w postaci sloganu „The Simpler The Better”.

Przedstawiciele firmy nie podają obecnie, w jakim celu zgłoszono to hasło reklamowe do ochrony. Tłumaczą jedynie, że to normalna procedura i rutynowo zgłaszane są znaki towarowe, które mogą być kiedyś wykorzystane lub nie.

Jak podaje burgerbusiness.com, niewykluczone, że zgłoszenie tego sloganu to początek zmian, które McDonald’s zamierza wprowadzić. Z ustaleń serwisu wynika, że marketer planuje uprościć swoje menu. W San Diego od pewnego czasu testuje nowe menu „Simple Delights”, w którym znajdują się produkty zawierające 300 i mniej kalorii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McDonald’s szykuje nowy slogan reklamowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spasiony na burgerach
Kto je ten szit ten ma w głowie szit. Może być takie hasło ?
odpowiedź