„Mądrość natury” w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)

Mead Johnson Nutrition prowadzi kampanię reklamową wspierającą mleko modyfikowane Enfamil Premium MFGM 2. Przygotowały ją agencje Isobar Polska i Zenith.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Mądrość natury” w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)

Mleka z linii Enfamil Premium MFGM 2  tej linii zawierają składnik mleka matki (MFGM - Milk Fat Globule Membrane), który wspiera odporność i rozwój mózgu dziecka.

W ramach kampanii "Mądrość Natury" powstały spoty, 30'', 15'' i 6-sekundowy, które będą wykorzystywane w komunikacji offline i online. Dłuższe spoty będą emitowane na antenie TVN, TVP i Polsatu.

Za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny nad produkcją odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Spoty wyreżyserował Devon Dickson. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor, media zakupił Zenith. 

Mleko Enfamil po raz pojawiło się w reklamie telewizyjnej w 2015 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej