SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja

"Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na TY" - reklamy Tyskiego z tym hasłem ukazały się w poniedziałek  w "Przeglądzie Sportowym" oraz serwisach internetowych i w social media. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki "Przejdźmy na Ty" z okazji Euro 2020.

Article

W humorystyczny sposób Tyskie (Kompania Piwowarska) zwraca się do Słowaków przed meczem reprezentacji Polski ze Słowacją. Mecz już dziś o 18:00. Będzie go można zobaczyć w TVP1, TVP 4H, TVP Sport, a spotkanie skomentują Mateusz Borek i Kazimierz Węgrzyn.

W poniedziałkowym "Przeglądzie Sportowym" i mediach społecznościowych Tyskie opublikowało hasło "Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na TY"

 Komunikację wspiera spot z z Michałem Polem i Tomaszem Smokowskim z Kanału Sportowego.

Tyskie w trakcie Euro 2020 namawia do "Przejścia na TY"

Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię szukania tego, co łączy, mimo pozornych różnic. W ubiegłym tygodniu Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

Tyskie w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, marka wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

Za przygotowanie komunikacji offline i online przed meczem ze Słowacją odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Agencja odpowiada również za przygotowanie filmu z Michałem Polem i Tomaszem Smokowskim, którego reżyserem jest Dariusz Rzontkowski, Partner w Hucie 19. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny Houdini, a posptrodukcją Lokomotiv.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Tyskie mogłoby najpierw namówić Stanowskiego żeby przeszedł z kobietami na Ty i zaczął je zapraszać do swoich programów, bo żadna reklama nie pomoże jeśli promuje się mizogina.
2 5
odpowiedź
User
e
Tyskie mogłoby najpierw namówić Stanowskiego żeby przeszedł z kobietami na Ty i zaczął je zapraszać do swoich programów, bo żadna reklama nie pomoże jeśli promuje się mizogina.


kto to Stanowski? Mizogina znam
3 1
odpowiedź
User
Seba
TVP 4H
Nowa jakość?
1 0
odpowiedź