SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP

We wrześniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe spoty kosztują od 100 tys. zł netto. Są to stawki dla bloków reklamowych przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVP Article

Na 190 tys. zł netto wyceniono spot przy meczu Polska-Austria, który polscy piłkarze rozegrają 9 września br. w ramach eliminacji do Euro 2020 - pokaże go TVP1 (jest to cena netto, bez rabatu dla spotu 30-sek.).

41 tys. zł mniej (149 tys. zł) trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy piłkarskim spotkaniu Słowenia-Polska, także rozgrywanym w ramach eliminacji do Euro 2020.

100 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy wracającym na antenę TVP2 serialu „M jak miłość”.

Znacznie tańsze są spoty przy pozostałych serialach telewizyjnej Dwójki. Marketerzy zainteresowani „Barwami szczęścia” zapłacą maksymalnie 66,1 tys. zł, a ci chcący pokazać się przy „Na dobre i na złe” - 60,5 tys zł. 6,5 tys. zł mniej (54 tys. zł) kosztuje reklama przy serialu „Na sygnale”.

Po wakacyjnej przerwie wraca do TVP2 serial „O mnie się nie martw” - emitowany będzie w poniedziałkowe wieczory – cena spotu przy nim wynosi maksymalnie 53,7 tys. zł.

Widzowie Dwójki będą mogli od września oglądać nową edycję muzycznego talent show „The Voice of Poland” - tu reklama kosztuje 42,3 tys. zł. Wraca też „The Wall Wygraj Marzenia” (przed wakacjami w TVP1) - stawka za spot wynosi maksymalnie 15,6 tys. zł.

Nowością w jesiennej ramówce TVP będzie znany sprzed lat program rozrywkowy „Czar par” - zainteresowani nim reklamodawcy zapłacą za spot 31,3 tys. zł.

Ci, którzy będą chcieli promować się w bloku przy „Magazynie Expressu Reporterów” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 55,8 tys. zł.

21 września br. TVP2 będzie transmitować koncert „Roztańczony Narodowy” - maksymalna cena za reklamę przy tej transmisji wynosi 65 tys. zł.

Wśród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest emitowana w niedzielne wieczory produkcja „Wojenne dziewczyny” - koszt spotu to 59,7 tys. zł.

Za reklamę przy „Ojcu Mateuszu” marketerzy zapłacą 42,5 tys. zł, a przy „Komisarzu Aleksie” - 23,4 tys. zł.

Film reklamowy przy „Leśniczówce” wyceniono na 23,7 tys. zł, przy „Koronie Królów” - na 24,9 tys. zł, a przy „Dziewczynach ze Lwowa” - na 24,6 tys. zł.

TVP1 będzie od września pokazywać nową edycję programu „Rolnik szuka żony” - najdroższa reklama w tym paśmie kosztuje 45,4 tys. zł. Nieco mniej trzeba wydać na spot przy „Sprawie dla reportera” -  38,3 tys. zł.

Najdroższa reklama przy „Wiadomościach” w dni powszednie została wyceniona na 49,2 tys. zł.

46,4 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy prognozie pogody w dni robocze i 63,6 tys. zł w niedziele. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 30,8 tys. zł i 28,2 tys. zł

Biuro Reklamy TVP jako drugie – po TVN Media – podało ceny reklam na wrzesień. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane są do 21 sierpnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Wywalili na sublicencje od polsatu tyle kasy ze teraz chcą odzyskać ile się da :)
6 0
odpowiedź
User
seba
spokojnie, panstwowe spolki zaplaca
0 0
odpowiedź