Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtube'owy

Online Venture, właściciel m.in. portalu Meczyki, przejął większościowe udziału kanału youtube’owego Foot Truck, którego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtube'owy
Od lewej Jakub Polkowski Łukasz Wiśniowski, fot. screen z youtube / Foot Truck

- Witamy ekipę @FootTruckTV w drużynie Meczyków! Szykujemy dla Was potężny content na EURO! - zapowiedziano na profilach społecznościowych Meczyków.

Nie podano, jaką dokładnie część udziałów Foot Trucka przejęła firma Online Venture ani ile za niego zapłaciła.

Foot Truck na YouTubie od ponad 5 lat

Foot Truck to kanał youtube’owy tworzony od jesieni 2018 roku przez Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego, którzy wcześniej pracując w PZPN przygotowywali treści na kanał Łączy Nas Piłka. Na Foot Trucku publikowane są przede wszystkim wywiady z piłkarzami, trenerami i innymi osobami ze środowiska piłkarskiego. Duża część realizowana jest w samochodzie.

Foot Truck ma obecnie 214 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim prawie 600 nagrań zanotowało łącznie ponad 65 mln odtworzeń.

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski współpracują też z innymi mediami. Latem 2021 roku obaj dołączyli do redakcji Canal+ Sport. Wiśniowski wcześniej m.in. wspólnie z piłkarzem Wojciechem Szczęsnym prowadził program „Prosto w Szczenę” dla Onetu, jest stałym gościem w emitowanym na tym portalu magazynie „Misja Futbol”, a na początku br. przeszedł z Canal+ do Eleven Sports. Natomiast Jakub Polkowski właśnie został wicedyrektorem TVP Sport, odpowiada za redakcję.

Meczyki.pl też na YouTubie

Portal Meczyki.pl swój kanał youtube’owy z wieloma autorskimi programami tworzy od ponad dwóch lat. Ten kanał ma obecnie 178 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 1,9 tys. materiałów oglądano w sumie 64 mln razy.

Serwis Meczyki.pl we wrześniu ub.r. zanotował 2,69 mln użytkowników, z których każdy spędził na nim średnio 9 minut i 34 sekundy (według Mediapanelu). Potem portal wypadł z czołowej dziesiątki kategorii sportowej.

W drugiej połowie lutego br. spółka Online Venture porozumiała się co do przejęcia od Comperii witryny technologicznej Telepolis.pl. Cenę ustalono na 9,6 mln zł. - Mimo że wydatek blisko 10 mln zł jest dla nas znaczący, planujemy dokonać jeszcze 1-2 dużych transakcji w tym roku - mówił wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef Online Venture.

Natomiast wiosną 2020 roku firma za 2,05 mln zł kupiła serwis PPE.pl o grach wideo, filmach i serialach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana