SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Data Mind przejmuje od MediaCom obsługę firmy Bayer

Firma farmaceutyczna Bayer powierzyła obsługę swojego budżetu mediowego agencji Media Data Mind (MDM) należącej do Grupy OMD. Oznacza to zakończenie współpracy z MediaCom Warszawa (GroupM).

Jak podaje OMD, firma Bayer doceniła innowacyjną strategię proponowaną przez nowy dom mediowy Media Data Mind: strategię opartą na analizie danych i automatyzacji rozwiązań. MDM będzie wspierał Bayer również swoim rozbudowanym zapleczem technologicznym i badawczym.

Przetarg prowadzony był we współpracy z audytorem Stars, uczestniczyły w nim trzy domy mediowe. Nazw pozostałych nie podano. Poprzednio obsługą mediową zajmował się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Współpraca z nowym domem mediowym rozpocznie się w styczniu 2019. Bayer wspiera w mediach między innymi Aspirin, Dicoflor, Bepanthen, czy Iberogast. MDM (Media Data Mind) formalnie rozpoczęło swoją działalność jesienią tego roku. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

MDM to nowy dom mediowy grupy OMD specjalizujący się w realizacji strategii opartych na analizie danych. Wśród klientów agencji jest już m.in. spółka Fines oraz Tax Care.

Dołącz do dyskusji: Media Data Mind przejmuje od MediaCom obsługę firmy Bayer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl