SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cleo w stylu Marilyn Monroe reklamuje urodzinową promocję Media Expert (wideo)

Sieć elektromarketów Media Expert rozpoczęła promocję z okazji 19. rocznicy startu swojej działalności. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Cleo.

Cleo w spocie Media ExpertArticle

W ramach promocji Media Expert ceny wybranych urządzeń RTV i AGD zostały obniżone nawet o 80 proc. Klienci mogą też korzystać z nieoprocentowanych rat przez 6 miesięcy.

Promocja potrwa do 14 października lub wyczerpania zapasów. Obowiązuje w salonach stacjonarnych i sklepie internetowych Media Expert.

Bohaterką reklam wspierających promocję jest wokalistka Cleo. W spotach nawiązuje do słynnego wykonania piosenki „Happy birthday” przez Marilyn Monroe.

 

Cleo została ambasadorką reklamową Media Expert w listopadzie ub.r. Wcześniejsze kampanie z jej udziałem też były utrzymane w konwencji muzycznej, w spocie promocji bożonarodzeniowej piosenkarka śpiewała przeróbkę hitu Boney M. „Daddy cool”.

Działania reklamowe Media Expert obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją, radiem, internetem i outdoorem. Za kreację i produkcję obecnej reklam odpowiada agencja Ambasada.

Według danych Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe firmy Terg, właściciela Media Expert, od stycznia do lipca br. w mediach pozainternetowych wyniosły 503,2 mln zł, o 39,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cleo w stylu Marilyn Monroe reklamuje urodzinową promocję Media Expert (wideo)

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mujborze
Powoli tęsknię za reklamami z Lisowską...
odpowiedź
User
Tomek
Nie, no kurde, bez przesady.
Właśnie przypomniałem sobie tę subtelność, klasę i wdzięk MM. Z pełnym szacunkiem, czy ta kobieta, która ponoć sama decyduje jako dyrektor kreatywna o kreacjach w reklamach MediaExpertu nie ma za grosz poczucia obciachu? Gdzie z tym wulgarnym, bazarowym stylem i wdziękiem spod stadionu dziesięciolecia porównywać się do MM?
Szanujmy trochę tę popkulturę, zostawcie już historie. Możecie ją tylko próbować odtworzyć, nic po Was nie zostanie.
odpowiedź
User
qba
Media Expert od lat obrzydza mi słuchanie jakiegokolwiek radia FM.
odpowiedź