SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cleo w stylu Marilyn Monroe reklamuje urodzinową promocję Media Expert (wideo)

Sieć elektromarketów Media Expert rozpoczęła promocję z okazji 19. rocznicy startu swojej działalności. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Cleo.

Cleo w spocie Media Expert Article

W ramach promocji Media Expert ceny wybranych urządzeń RTV i AGD zostały obniżone nawet o 80 proc. Klienci mogą też korzystać z nieoprocentowanych rat przez 6 miesięcy.

Promocja potrwa do 14 października lub wyczerpania zapasów. Obowiązuje w salonach stacjonarnych i sklepie internetowych Media Expert.

Bohaterką reklam wspierających promocję jest wokalistka Cleo. W spotach nawiązuje do słynnego wykonania piosenki „Happy birthday” przez Marilyn Monroe.

 

Cleo została ambasadorką reklamową Media Expert w listopadzie ub.r. Wcześniejsze kampanie z jej udziałem też były utrzymane w konwencji muzycznej, w spocie promocji bożonarodzeniowej piosenkarka śpiewała przeróbkę hitu Boney M. „Daddy cool”.

Działania reklamowe Media Expert obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją, radiem, internetem i outdoorem. Za kreację i produkcję obecnej reklam odpowiada agencja Ambasada.

Według danych Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe firmy Terg, właściciela Media Expert, od stycznia do lipca br. w mediach pozainternetowych wyniosły 503,2 mln zł, o 39,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cleo w stylu Marilyn Monroe reklamuje urodzinową promocję Media Expert (wideo)

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mujborze
Powoli tęsknię za reklamami z Lisowską...
16 2
odpowiedź
User
Tomek
Nie, no kurde, bez przesady.
Właśnie przypomniałem sobie tę subtelność, klasę i wdzięk MM. Z pełnym szacunkiem, czy ta kobieta, która ponoć sama decyduje jako dyrektor kreatywna o kreacjach w reklamach MediaExpertu nie ma za grosz poczucia obciachu? Gdzie z tym wulgarnym, bazarowym stylem i wdziękiem spod stadionu dziesięciolecia porównywać się do MM?
Szanujmy trochę tę popkulturę, zostawcie już historie. Możecie ją tylko próbować odtworzyć, nic po Was nie zostanie.
18 3
odpowiedź
User
qba
Media Expert od lat obrzydza mi słuchanie jakiegokolwiek radia FM.
15 0
odpowiedź