SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Group, Pimedia i Mastermind zajmą się kampaniami Warszawy

Agencje Media Group, Pimedia Przemysław Kozok oraz konsorcjum Mastermind Media z Mastermind zajmą się realizacją kampanii promocyjnych na zlecenie władz Warszawy. Realizacja zlecenia potrwa do końca listopada 2016 roku.

fot. Shutterstock.com Article

Media Group, Pimedia i konsorcjum Mastermind Media z Mastermind wygrały przetarg władz stolicy na realizację działań informacyjnych Warszawy. Na ich zlecenie wszystkie trzy zwycięskie firmy zajmą się działaniami w prasie, radiu i internecie. Pimedia i Media Group dodatkowo także kampanią z wykorzystaniem billboardów.

Budżet na działania w prasie, radiu i internecie wynosi 8,5 mln zł brutto, zaś na kampanię na nośnikach outdoorowych - 81,7 tys. zł.

Działania w prasie będą obejmować bezpłatną prasę i dzienniki lokalne dostępne na terenie stolicy, tygodniki opinii, magazyny kobiece oraz pisma dla mężczyzn. W stacjach radiowych zaplanowano 40 kampanii, zaś w internecie - działania w Google Display Network.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Group, Pimedia i Mastermind zajmą się kampaniami Warszawy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awaria
Czyli jak będą obsługiwać ? Miasto będzie tworzyło zapytanie - a kto da niższą cenę - zrealizuje je? Czyli jest to lista firm w kolejnych przetargach ale już zamkniętych. Może zdarzyć się tak, że któraś z tych firm nie zrealizuje nic.
10 8
odpowiedź