SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Markt postawił na agencję Demner, Merlicek & Bergmann

Agencja Demner, Merlicek & Bergmann wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Media Markt. W pokonanym polu zostawiła Ogilvy, PZL oraz Opus B, która do tej pory obsługiwała Media Markt.

Nowa umowa będzie obowiązywała od 1 października br. i potrwa co najmniej dwa lata.

„Media Markt jest międzynarodową marką o bardzo specyficznym i mocno osadzonym już wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie obecna pozycję Media Markt i zaprezentowała spójną  koncepcję strategii reklamowej.” - powiedziała Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt.

Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski. W ciągu czterech lat współpracy była odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową.

Dołącz do dyskusji: Media Markt postawił na agencję Demner, Merlicek & Bergmann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl