MediaCom broni obsługi mediowej Play

Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu operatora broni dom mediowy MediaCom (należy do GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom broni obsługi mediowej Play

Spółka zaprosiła do przetargu kilka domów mediowych. Jej biuro prasowe potwierdziło proces przetargowy i podało jedynie, że wśród nich jest współpracujący dotychczas w tym zakresie MediaCom. Nazw pozostałych nie ujawniono.

Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na czwarty kwartał br.

MediaCom obsługuje Play nieprzerwanie od 2010 roku. Agencja obroniła ostatnio obsługę operatora w przetargu organizowanym jesienią 2017 roku. Rozstrzygnięto go w lutym ub.r. Wówczas też nie podano liczby i nazw biorących w przetargu agencji. W ostatnim jego etapie MediaCom konkurował już tylko z jedną agencją.Kontynuację współpracy z tym domem mediowym uzasadniano wówczas tak: „Zwycięzca wykazał się najlepszą polityką kosztową oraz zakresem badań wspierającym strategię rozwoju Play”.Przetarg koordynował wtedy audtor mediowy Media Strategy.

Play wydał na reklamę w mediach tradycyjnych w okresie od stycznia do kwietnia br. 104,2 mln zł, zwiększając wydatki w porównaniu do tego samego okresu 2018 roku o 5,6 proc. (wg danych cennikowych netto, bez rabatów, Kantar).  Operator był drugą po Polkomtelu pod względem wydatków reklamowych w tym okresie siecią komórkową.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?