SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaCom utrzymał obsługę mediową Playa

Sieć komórkowa Play zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Operator zdecydował się kontynuować współpracę z dotychczasową agencją mediową - MediaCom Warszawa (GroupM/WPP).

Article

Przetarg rozpoczął się w połowie 2019 roku i dotyczył obsługi mediowej w 2020 roku. Wzięło w nim udział 5 agencji. Ich nazw operator nie podaje.

Jak podaje spółka, wybrana agencja zaprezentowała kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed Play.  Zdaniem operatora MediaCom podczas przetargu wykazał się nie tylko najlepszą polityką kosztową, ale też potwierdził swoje umiejętności i kompetencje w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki.

Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców - Media Strategy i Double Check.

Długoletnia współpraca

MediaCom zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Playa od końca 2010 roku. Wtedy agencja przejęła budżet operatora od domu mediowego Zenith (Publicis Media).

W kampaniach reklamowych Playa od początku 2013 roku występują celebryci – wśród nich m.in. Marcin Gortat, Anna Mucha, Małgorzata Socha, Ewa Farna, skoczkowie narciarscy i Sebastian Karpiel z zespołem Zakopower, Dawid Kwiatkowski, Kuba Wojewódzki.

W nowej, obecnej reklamie Play Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński tańczą, śpiewając przy tym piosenkę „Just the two of us” Billa Withersa. Kurdej-Szatan podkreśla, że w Play duety są najlepsze i płacą mniej. Kampania reklamuje, że w planie M taryfy Duet Play są dostępne smartfony Huawei P30 Lite (z dopłatą 50 zł miesięcznie) i Huawei Y6s (z dopłatą 10 zł) przy jednoczesnym podpisaniu umów przez dwóch klientów.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe) oraz MSL (public relations).

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej) Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc. W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MediaCom utrzymał obsługę mediową Playa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tl
Ten sam nudny format reklamowy od lat. Wyniki MNP za 2019 rok pokazują, że Play lata świetności ma za sobą.
2 2
odpowiedź