Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

Sieć Mediacom wygrała przetarg szwajcarskiej firmy Richemont, która jest właścicielem takich luksusowych marek, jak Cartier, Piaget i Montblanc. Zajmie się ich globalną obsługą mediową. Klienta przejęła od Publicis Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

Richemont rozstrzygnął kilkumiesięczny przetarg mediowy wybierając w nim do współpracy sieć domów mediowych Mediacom. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale przetargu zwycięska agencja pokonała Publicis Media, który dotychczas pracował dla Richemont.

We wcześniejszym etapie konkursu uczestniczyły również takie agencje mediowe, jak Interpublic, Havas i Dentsu Aegis Network.

Publicis Media w ostatnim roku skonsolidował obsługę mediową Richemont w agencji Blue 449. Przedtem w ramach Publicisu, obsługą Richemont w Europie i Ameryce Północnej zajmował się dom mediowy Zenith, a w regionie Azji i Pacyfiku – Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję