Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

Sieć Mediacom wygrała przetarg szwajcarskiej firmy Richemont, która jest właścicielem takich luksusowych marek, jak Cartier, Piaget i Montblanc. Zajmie się ich globalną obsługą mediową. Klienta przejęła od Publicis Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media

Richemont rozstrzygnął kilkumiesięczny przetarg mediowy wybierając w nim do współpracy sieć domów mediowych Mediacom. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale przetargu zwycięska agencja pokonała Publicis Media, który dotychczas pracował dla Richemont.

We wcześniejszym etapie konkursu uczestniczyły również takie agencje mediowe, jak Interpublic, Havas i Dentsu Aegis Network.

Publicis Media w ostatnim roku skonsolidował obsługę mediową Richemont w agencji Blue 449. Przedtem w ramach Publicisu, obsługą Richemont w Europie i Ameryce Północnej zajmował się dom mediowy Zenith, a w regionie Azji i Pacyfiku – Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów