SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediaedge:cia zachowuje medialny budżet Singapore Airlines

Dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) zachował globalny budżet medialny linii lotniczych Singapore Airlines.

W finałowej fazie przetargu na planowanie i zakup mediów, należący do holdingu reklamowego WPP Group MEC pokonał dom mediowy OMD (Omnicom). Z kolei na wcześniejszym etapie wyeliminowane zostały Dentsu Media i Carat, a wycofał się Starcom.

Wartość medialnego budżetu singapurskiego narodowego przewoźnika, który jest drugą na świecie pod względem wartości linią lotniczą, szacuje się na około 35 milionów funtów.

Rozstrzygnięcie przetargu oznacza przedłużenie trwającej już od ośmiu lat współpracy Singapure Airlines z MEC.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mediaedge:cia zachowuje medialny budżet Singapore Airlines

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl