MediaHub znów będzie pracować dla Majonezu Kieleckiego

Dział digital domu mediowego MediaHub po raz kolejny wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. We wrześniu ruszy piąta wspólna kampania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaHub znów będzie pracować dla Majonezu Kieleckiego

W ramach miesięcznych działań prowadzonych  w digitalowych kanałach wideo, oprócz Majonezu Kieleckiego w drugim spocie będą promowane Musztardy i Ketchupy Kieleckie.

WSP „Społem”, która przed każdą kampanią ogłasza konkurs ofert, wybrała propozycję MediaHub, bo przedstawił on najefektywniejszy media mix. -  Zrozumienie naszych potrzeb, pomysł na skuteczną komunikację zdecydowały o  ponownym wyborze MediaHub – mówi Grzegorz Feliksiak, kierownik działu marketingu WSP „Społem” w Kielcach.

Zespołem dedykowanym do realizacji projektu kieruje Piotr Michalak,  head of digital client service MediaHub. Pierwszą kampanię digitalową dla marki Majonez Kielecki zaplanował i zakupił w 2020 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?