SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet Michelin dla MEC

Firma Michelin przekazała swoje obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów na rynku amerykańskim domowi mediowemu Mediaedge:cia (MEC).

Medialny budżet Michelin dla MEC

Do tej pory za ten warty 43 miliony dolarów budżet odpowiadała agencja MediaCom, podobnie jak MEC należąca do holdingu reklamowego WPP Group.

MEC pracuje dla jednego z największych na świecie producentów opon także na 18 innych rynkach, w tym w Europie i Azji. Natomiast MediaCom nadal będzie obsługiwał Michelin w Kanadzie i Meksyku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Michelin dla MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl