SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet Michelin dla MEC

Firma Michelin przekazała swoje obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów na rynku amerykańskim domowi mediowemu Mediaedge:cia (MEC).

Do tej pory za ten warty 43 miliony dolarów budżet odpowiadała agencja MediaCom, podobnie jak MEC należąca do holdingu reklamowego WPP Group.

MEC pracuje dla jednego z największych na świecie producentów opon także na 18 innych rynkach, w tym w Europie i Azji. Natomiast MediaCom nadal będzie obsługiwał Michelin w Kanadzie i Meksyku.

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Michelin dla MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl