SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaMarkt: polscy wykonawcy zdominowali ranking najpopularniejszych płyt w 2018 r. (TOP 10)

Muzyka polskich wykonawców zdominowała ranking 10 płyt, które w ubiegłym roku najlepiej sprzedawały się w sieci MediaMarkt - znalazło się tu 7 krajowych produkcji. W zestawieniu pojawiła się także klasyka brytyjskiego i amerykańskiego rocka.

Numerem 1 wśród albumów sprzedawanych w MediaMarkt w 2018 r. została płyta "Małomiasteczkowy" Dawida Podsiadło. Tuż za nim znalazła się płyta łódzkiego rapera O.S.T.R. "W drodze po szczęście".

Sukcesem może pochwalić się Paweł Domagała, aktor wielu popularnych polskich seriali. W prezentowanym rankingu jego nowa płyta "1984" zajęła trzecie miejsce, wyprzedzając m.in. Korteza ("Mój dom") i Lao Che ("Wiedza o społeczeństwie").

W zestawieniu znalazła się także "Złotej kolekcja" zespołu Maanam -dwupłytowy album zawierający najbardziej znane utwory grupy z wokalem zmarłej niedawno Kory.

Wśród zagranicznych artystów najlepszy wynik w 2018 r. w zestawieniu zanotował zespół Queen. Film biograficzny "Bohemian Rhapsody" zainspirował słuchaczy do ponownego sięgnięcia po twórczość brytyjskiego zespołu. Top 10 zamykają grupy Greta Van Fleet i Judas Priest.

TOP 10 najchętniej kupowanych płyt w sieci MediaMarkt w 2018 r.:

1. "Małomiasteczkowy" – Dawid Podsiadło
2. "W drodze po szczęście" - O.S.T.R.
3. "1984" – Paweł Domagała
4. "Męskie Granie 2018" – różni wykonawcy
5. "Platinum Collection" – Queen
6. "Mój Dom" – Kortez
7. "Wiedza o społeczeństwie" – Lao Che
8. "Anthem of the peaceful army" – Greta Van Fleet
9. "Złota kolekcja 1&2" – Maanam
10. "Firepower" – Judas Priest

Dołącz do dyskusji: MediaMarkt: polscy wykonawcy zdominowali ranking najpopularniejszych płyt w 2018 r. (TOP 10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wqe
Kto ma blokowanie za pomocą rozszerzenia Adguard w przeglądarce Opera, to załatwiłem nowe, uaktualnione reguły wycinające reklamy i komunikaty RODO dla witryn grupy WP. Reguły wejdą globalnie przy kolejnej aktualizacji rozszerzenia. Póki co trzeba skopiować reguły pojedynczo i dodać do filtrów użytkownika:

odpowiedź
User
lo

W zielonej sekcji 1st-party zaznacz w słupku script element www.wp.pl na bordowo.
Zapisz zmiany klikając kłódkę na górnej belce. W zasadzie nic więcej nie trzeba robić a przy okazji wytnie Wam większość rrreeekkkllllaaammmyyy adservices i elementy szpiegujące, które przepuszczą inne rozszerzenia. Jeśli jesteś laikiem komputerowym, to na innych witrynach wyłącz działanie rozszerzenia, bo domyślnie blokuje usługi 2nd-party, lub kombinuj..

Ps. MMooddeerrraattoorr stale kombinuje jak za pomocą auto skryptu neutralizować moje instrukcje, dlatego kluczowe wyrazy mają więcej liter. :-)
odpowiedź
User
gt

Teraz kliknij przy otwartej WP w ikonę rozszerzenia uuuMMMaatttrrriiixxx.
W zielonej sekcji 1st-party zaznacz w słupku script element www.wp.pl na bordowo.
Zapisz zmiany klikając kłódkę na górnej belce. W zasadzie nic więcej nie trzeba robić a przy okazji wytnie Wam większość rrreeekkkllllaaammmyyy adservices i elementy szpiegujące, które przepuszczą inne rozszerzenia. Jeśli jesteś laikiem komputerowym, to na innych witrynach wyłącz działanie rozszerzenia, bo domyślnie blokuje usługi 2nd-party, lub kombinuj..

Ps. MMooddeerrraattoorr stale kombinuje jak za pomocą auto skryptu neutralizować moje instrukcje, dlatego kluczowe wyrazy mają więcej liter. :-)
odpowiedź