SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mega Hit” i „Pierwsza miłość” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W ogłoszonym cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2015 roku ceny reklam są średnio minimalne wyższe niż rok wcześniej. Najdroższe są spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość”.

Article

Najdroższe będą reklamy przy niektórych filmach emitowanych w paśmie „Mega Hit” - kosztować będą nawet 29,7 tys. zł (ceny netto za emisję 30-sek. spotu). Najniższa cena spotu przy tych filmach wynosi 21,1 tys.zł. To nieco taniej niż w styczniu br. Wówczas najdroższa reklama przy tych filmach kosztowała 30,6 tys. zł (zobacz szczegóły).

Do jednych z najdroższych na antenie Polsatu reklam będą należeć - podobnie jak rok wcześniej - te emitowane przy serialu „Pierwsza miłość”. Kosztować będą od 16,9 do 23,2 tys. zł (w styczniu br. było to od 22,3 do 30,2 tys. zł). Sporo tańsze będą także reklamy przy serialu komediowym „Świat według Kiepskich”. Trzeba będzie za nie zapłacić od 14,9 do 19,1 tys. zł. Rok wcześniej najdroższa reklama przy tym serialu kosztowała 26,9 tys. zł.

Za reklamy przy wieczornym, głównym wydaniu programu informacyjnego „Wydarzenia” reklamodawcy zapłacą od 12,8 do 21,7 tys. zł (rok temu maksymalna cena wynosiła 25,1 tys. zł). Spoty emitowane przed wiadomościami sportowymi kosztować mają od 15,9 do 21 tys. zł (5,3 tys. mniej niż rok temu), a te przed wieczorną prognozy pogody - od 15,7 do 21,8 tys. zł (5,1 tys. mniej niż w styczniu ub.r.).

W listopadzie br. cennikowe wpływy reklamowe Polsatu wyniosły 388,7 mln zł, o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mega Hit” i „Pierwsza miłość” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl