Meloradio ma nowe logo. "Proste rozwiązania są najlepsze"

W środę, 1 czerwca Meloradio zaktualizowało swój logotyp. - Zdecydowaliśmy się na czytelność i uproszczenie komunikacji wizualnej - mówi nam Magdalena Komar-Jakubowska, brand managerka Meloradia.

ram
ram
Udostępnij artykuł:

To pierwsza zmiana logotypu Meloradia od startu rozgłośni we wrześniu 2017 r. Przez prawie pięć lat logo stacji przypominało kształtem gitarę. Pierwsza cząstka nazwy ("melo") była wpisana w kolorowe "pudło", a druga ("radio") w gryf. Teraz na niebieskim tle zapisano białymi literami nazwę rozgłośni, przy czym czcionka słowa "melo" jest pogrubiona. Pod logotypem wpisano też obowiązujący liner stacji: "najprzyjemniejsza muzyka".

grafika

Jak informuje nadawca, zespół kreatywny Meloradia zadecydował o postawieniu na nowoczesność i minimalizm. "Logotyp zyskał na czytelności i prostocie. Będzie funkcjonować w kilku wersjach kolorystycznych" - zapowiada Eurozet, nadawca Meloradia.

- Zdecydowaliśmy się na czytelność i uproszczenie komunikacji wizualnej Meloradia, uznając, że proste rozwiązania są najlepsze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Komar-Jakubowska, brand managerka Meloradia.

Stacja zamierza wdrażać swój logotyp stopniowo. W niedzielę można go było zobaczyć przed wejściem do Atlas Areny w Łodzi, gdzie wieczorem wystąpił James Blunt. We wtorek nowe logo rozgłośnia zamieściła na swoim Facebooku, a w środę także na swojej stronie internetowej.

grafika

Ostatnie zmiany w Meloradiu

Meloradio słychać obecnie w 22 miastach: Bielsku Białej, Dzierżoniowie, Giżycku, Inowrocławiu, Iławie, Katowicach, Kielcach, Kluczborku, Koninie, Krakowie, Łodzi, Morągu, Mrągowie, Olsztynie, Olsztynku, Opolu, Ostródzie, Poznaniu, Słupcy, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu.

W ostatnim czasie z rozgłośnią rozstał się jej dyrektor muzyczny Łukasz Pieter. - Udało mi się stworzyć od zera format muzyczny tej stacji. Meloradio to był mój ulubiony radiowy projekt jak do tej pory - mówił nam Łukasz Pieter. Jego obowiązki przejął Łukasz Borys, koordynator programu rozgłośni. Jak usłyszeliśmy w stacji, obecnie Meloradio nie prowadzi otwartej rekrutacji na stanowisko dyrektora muzycznego.

Stacja reklamuje się jako ta, która jest adresowana do osób "lubiących zwolnić tempo, aby poczuć się dobrze". Rozgłośnia nadaje muzykę w formacie easy listening (na ogół delikatne, spokojne przeboje z ostatnich pięciu dekad ze współczesnymi utworami). To pierwszy tego typu profil muzyczny radia w Polsce. Choć jak informowaliśmy niedawno, Meloradio od kilku miesięcy dokonuje sporych zmian w playliście. Teraz jest znacznie mniej starszych piosenek, a dominują te nagrane po 2000 r.

ram
Autor artykułu:
ram
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych