Melvit reklamuje Trendy Lunch w nowych smakach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych żywności Trendy Lunch (produkowanej przez firmę Melvit). Za przygotowanie i realizację działań odpowiada Grupa MullenLowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie prezentowane są dwa nowe warianty Trendy Lunch: orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim oraz z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.

Reklamy podkreślają, że Trendy Lunch to naturalne mieszanki kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

Obecna akcja trwa od początku kwietnia, obejmuje przede wszystkim telewizję.

Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe. Firma pozyskała obsługę marketingową Melvitu w efekcie przeglądu ofert przeprowadzonego jesienią ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery