Magazyny męskie tracą także w internecie. Menshealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl

Serwisy magazynów dla mężczyzn zanotowały w skali roku duże spadki odwiedzalności. Liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Menshealth.pl, który wyprzedza Logo24.pl i CKM.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Magazyny męskie tracą także w internecie. Menshealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl

W marcu br. serwis miesięcznika „Men’s Health” (wydawanego przez Motor-Presse Polska) odwiedziło 316,8 tys. realnych użytkowników, co zapewniło 1,11 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali na stronie 1,13 mln odsłon, spędzając średnio po 2 minuty i 58 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna „Logo” (Agora) zanotowała 168,6 tys. użytkowników, 388,4 mln odsłon oraz minutę i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a CKM.pl (Marquard Media Polska) - 124 tys. użytkowników, 1,09 mln odsłon oraz 4 minuty i 8 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-pism-meskich-w-i-kwartale-2019-roku-men-s-health-liderem,7171069370632321a ##

Natomiast witryny pism „Playboy” i „Harper’s Bazaar” zanotowały zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona określona w badaniu Gemius/PBI.

grafika

W skali roku zasięg Menshealth.pl zmalał o 0,3 pkt proc. (to 21,3 proc. w dół). Jednocześnie serwis stracił 398,4 tys. odsłon oraz 28 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (odpowiednio 26,1 i 13,6 proc.).

Logo24.pl zanotował spadek o 1,08 pkt proc. zasięgu, 628,1 tys. odsłon oraz trzy sekundy przeciętnego czasu korzystania (czyli o 64,7, 61,8 i 4,1 proc.), a CKM.pl - o 0,24 pkt proc. zasięgu, 787,3 tys. odsłon oraz 38 sekund średniego czasu korzystania (35,8, 42 i 13,3 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-top20-kwiecien-2019-facebook-przed-wirtualna-polska-gemius-pbi,7171076326025345a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"