SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes-Benz Vito i Sprinter: Strzał w 11

Rusza kampania reklamowa samochodów dostawczych Mercedes-Benz Vitoi Sprinter. Akcja pod hasłem "Strzał w 11" obejmuje ATL i BTL.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa samochodów dostawczychMercedes-Benz Vito i Sprinter podkreśla, że przy kupnie tych autmożna korzystać z  różnorodnych ofert cenowych, leasingowych iubezpieczeniowych oraz wynajmu i serwisu. Przekaz prezentuje temodele pod hasłem "Strzał w 11" stanowiącym parafrazę popularnegopowiedzenia "Strzał w 10".

strzal11

Akcja jest prowadzona w prasie (tytuły ogólnopolskie), radiu,internecie, punktach sprzedaży (materiały POS) oraz na outdoorze(billboardy). Kreację kampanii - zaplanowanej do 11 października -przygotowała agencja reklamowa Scholz & FriendsWarszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.



Informacja o kampanii

Nazwa produktu/kategoria produktowa:
Samochody dostawcze Mercedes-Banz: Vito, Sprinter

Przedstawiciel Klienta
Krzysztof Mużdżak- Senior Sales Manager,
Barbara Kunach - Marketing Manager

Przedstawiciel Agencji
Kreacja:
Piotr Cedzyński, Maciej Ufnalewski - Creative Directors
Anna Skopińska (Art. Director)
Piotr Wronek (Senior Copy Writer)
Obsługa Klienta: Anna Czerwińska, Marta Kacprzyk, Jan Rudak
Strategia: Jan Barański, Tomasz Pisanko

Rodzaj kampanii:
ATL, BTL, internet
Sprzedażowa

Zakres obsługi
Strategia
Kreacja
Produkcja

Czas rozpoczęcia/trwania kampanii:
Koniec września - 11 października 2009

Cel marketingowy kampanii:
Zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów Mercedes - Benz iskorzystanie z jedenastu niezwykle atrakcyjnych ofert

Cel komunikacyjny kampanii:
1. Przekonanie klientów, że Mercedes-Benz posiada ofertydostosowane do każdego klienta.
2. Pokazanie, za pomocą hasła dużej liczby ofert.


Kanały komunikacji:
Prasa ogólnopolska
Radio - spoty 30''
POS w miejscach sprzedaży
Billboardy
internet

Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz Vito i Sprinter: Strzał w 11

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl