SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mercedes klasy A w reklamach dostosowuje się do kierowcy (wideo)

Koncern Mercedesa rozpoczął kampanię reklamową „Just Like You”, promującą najnowszą wersję Mercedesa klasy A. Spot koncentruje się na sposobie, w jaki to auto dostosowuje się do kierowcy, a nie odwrotnie. Autorem reklamy jest agencja Antoni z Berlina.

Article

Kampania pod hasłem „Just Like You” przekonuje, że nowa kasa A Mercedesa jest jak smartfon na kołach, pozwalający na automatyzację i personalizację z mnóstwem funkcji.

W reklamie pokazano ludzi i ich historie. Bohater kampanii, podkreśla nowy system kontrolny MBUX A-Class. W pozostałych spotach pokazano ludzkie obserwacje, które zainspirowały twórców nowego modelu Mercedesa. „Instynkt” pomaga mężczyźnie uświadomić sobie, jak ważna może być technika unikania kolizji. „Dotyk” pokazuje, jak miłe może być naciskanie przycisków, a spot „Habits” porusza ważną kwestię związaną z przechowywaniem wszystkich rzeczy w dokładnie takich miejscach, w jakich się chce.

Nowy model Mercedesa klasy A wyróżnia też to, że samochód ten może współdziałać z kierowcą za pomocą dotyku lub głosu - można go np. odblokować za pomocą telefonu, można skonfigurować wszystko od projektu wyświetlacza do pozycji siedzącej w fotelu kierowcy. Wszystkie zalety auta podkreśla slogan „Nowa Klasa. Taka jak ty”.

Spoty wyreżyserował Brian Beletic, a zdjęcia zrealizował Tom Craig, we współpracy ze stylistką Bay Garnett. Reklama ma łączyć modę, design samochodu i technologię.

Spot został nakręcony w Madrycie i będzie emitowany na całym świecie w telewizji, mediach społecznościowych, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mercedes klasy A w reklamach dostosowuje się do kierowcy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl