Męskie Granie przerobiło kultowy hit. To promocja serialu „Breslau” w Disney+

„Blondynki, brunetki” – taki tytuł nosi piosenka będąca efektem współpracy Disney+ i Męskiego Grania. Nowa wersja popularnego przeboju z początku XX wieku promuje polską produkcję oryginalną Disney+ „Breslau”, która już 12 września zadebiutuje na platformie. W obsadzie m.in. Tomasz Schuchardt, Sandra Drzymalska, Agata Kulesza i Ireneusz Czop.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Męskie Granie przerobiło kultowy hit. To promocja serialu „Breslau” w Disney+
mat. Disney+

Utwór w wykonaniu Natalii Przybysz i Igora Herbuta mogli już usłyszeć uczestnicy sponsorowanej przez Żywiec trasy koncertowej w Żywcu, Poznaniu i Gdańsku. Do piosenki powstaje również teledysk, którego zapowiedź właśnie opublikowano.

Piosenkę będzie można usłyszeć na żywo także podczas innych finałowych, sobotnich koncertów w ramach Męskiego Grania w: Szczecinie, Wrocławiu i Krakowie. Utwór wykonuje na żywo Męskie Granie Orkiestra 2025 w składzie: Natalia Przybysz, Igor Herbut, Kamil Pater, Pat Stawiński, Wiktoria Bialic, Kuba Staruszkiewicz, Wawrzyniec Topa, Karolina Skrzyńska, Maria Klatka, Monika Muc, Alan Turonka, Szymon Klekowicki, Przemek Świerk i Tomasz Świerk.

O czym opowie serial "Breslau"

Akcja serialu toczy się w latach 30. XX wieku, dokładnie w tych samych czasach, w których powstał oryginał piosenki rozsławionej przez Jana Kiepurę. Od czasu premiery utwór podbił serca słuchaczy w całej Europie, a tekst przełożono na wiele języków.

Premiera pierwszego polskiego serialu Disney+ „Breslau” już 12 września. W rolach głównych występują: Tomasz Schuchardt, Sandra Drzymalska, Ireneusz Czop, Agata Kulesza, Karolina Gruszka, Adam Bobik i Przemysław Bluszcz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu