Rusza kampania reklamowa Męskiego Grania 2018 (wideo)

W mediach wystartowała kampania promocyjna trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie. W reklamie z wykorzystaniem piosenki "Początek" wystąpili Krzysztof Zalewski, Kortez i Dawid Podsiadło. Akcję przygotowały agencja 2012, Opus Film, VML Poland, Hope i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania reklamowa Męskiego Grania 2018 (wideo)

W tegorocznym spocie promocyjnym Męskiego Grania pojawiają się hasła "Bierz Ż w swoje ręce", "Ż bez fałszu", "W Ż nie bój się próbować", "Ż w swoim rytmie" oraz "Ż muzyką".

Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla "Początek", który w tym roku przygotowali Krzysztof Zalewski (słowa i muzyka), Kortez i Dawid Podsiadło. Reklamę emitują stacje ogólnopolskie i tematyczne.

Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę. W tym roku obejmie ona Poznań, Katowice, Wrocław, Gdynię, Warszawę i Żywiec. Cykl rozpoczyna się 14 lipca, a zakończy 25 sierpnia.

Organizatorem trasy jest agencje Live. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland.

Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za wsparcie PR odpowiada agencja Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta