SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metamorfoza miesięcznika 'Podróże'

Od marca zmienia się magazyn 'Podróże' - wydawca zmodyfikował logo, makietę, wprowadzono nowe działy, sposób redagowania tekstów, zwiększono nakład.

 W "Podróżach" zdecydowano się zwiększyć liczbę tematów, teksty są krótsze i zawierają więcej informacji praktycznych. Wśród nowych materiałów pojawiły się ekspresyjne reportaże z Polski i świata, pomysły na weekendy w Polsce i Europie, konkurs z gwiazdą, prezentacje krajów, miast, regionów poprzez literaturę, film i kulinaria, a także dołączony do tematu miesiąca przewodnik autorski na składanej mapie; bogate infografiki pomagające poruszać się po muzeach czy trasach wypraw, tabelę z zestawieniem propozycji na weekend.

     

Nowa koncepcja magazynu wymagała stworzenia nowej makiety. Zadanie to powierzono grafikowi Markowi Knapowi. Uporządkowano kompozycje poszczególnych stron, ograniczono ilość elementów graficznych, jednocześnie używając je modułowo; wprowadzono złożone infografiki, umożliwiające wielowarstwowe wizualne redagowanie tematów. Pismo charakteryzuje się czytelną, jednolitą nawigacją, wykorzystuje tzw. fact boxy dla gromadzenia dużej ilości informacji praktycznych. Wyraźnie spersonalizowano artykuły poprzez umieszczanie dużych nazwisk autorów i ich portretów. Fotografie mają lepszą jakość artystyczną, dokumentalną i techniczną. „Podróże” są interaktywne poprzez nawiązanie do stron http://www.podroze.pl/ oraz wykorzystanie tzw. jumperów do stron internetowych. W piśmie zwiększył się format (z 175x 232 mm do 180 x 232 mm), wprowadzono nowe czcionki o dość klasycznym charakterze. Zastosowano lepszej jakości papier, który zgodnie z najnowszymi trendami, jest matowy.

Nowe , silne i wyraziste  logo  ma za zadanie przyciągnąć wzrok odbiorcy, wertującego półki z czasopismami w punktach sprzedaży prasy. Czarna typografia logotypu na białym tle została zdynamizowana smugami mocnych kolorów dla oddania atmosfery tematyki magazynu – ruchu, przygody, radości odkrywania, wielobarwnej przestrzeni na fotografiach - podano w komunikacie.

Marcowe „Podróże” będą intensywnie promowane w mediach. Hasło kampanii to „Wybierasz to, co lubisz”.

Telewizyjny, prosprzedażowy spot reklamowy zostanie wyemitowany 22-28 lutego w stacjach: TVN 24, TVN Turbo i TVN Style, TVN7, TV4, Tele5, Telewizja Puls, oraz w kanałach At Media: Hallmark, National Geographic, Club, Europa Europa, Kino Polska, Planete, AXN i Travel Channel.

Reklama prasowa pojawi się m.in. w czasopismach: „Logo”, „Zwierciadło”, „Pani”, „Foto, „Fotografia Cyfrowa”, „Foto Video”, tygodnikach „Wprost” i „Przekrój” oraz w magazynach Wydawnictwa MURATOR. Kampanią została objęta prasa branżowa „Media i Marketing Polska” oraz „Press”. W Radiu ESKA i Radiu PiN będą emitowane spoty. Pismo będzie promowane w internecie.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare oraz dział marketingu magazynu „Podróże”. Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa RADNA. Spot  telewizyjny zrealizowała firma Adah Advertising.

Promocja pisma jest również prowadzona w punktach sprzedaży prasy. Dla czytelników „Podróży” przygotowano m.in.  konkurs sms’owy Podróże DeLuxe, w którym można wygrać tygodniowy wyjazd na Majorkę (nagroda główna), bilety lotnicze do Paryża, eleganckie walizki i nagrody pieniężne.

Najnowsze wydanie pojawi się na rynku 23 lutego.

„Podróże” nr 3/2007
miesięcznik
Redaktor Naczelny: Bożena Makowska
Format: 180 x 232 mm
Objętość: 124 strony
Nakład: 40 000 egzemplarzy
Cena: 7,90 zł

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza miesięcznika 'Podróże'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl