SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+

Firma ubezpieczeniowa MetLife zmodyfikowała swój logotyp i wprowadziła nowe hasło główne: „Razem przez życie”. Jednocześnie rozpoczęła kampanię, w której reklamuje wprowadzone właśnie do sprzedaży indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+.

Article

Zmodyfikowane logo MetLife jest wprowadzane od ub.r. na kolejnych rynkach, na których działa firma. - Odświeżenie marki i nowe logo to efekt globalnej strategii, która odzwierciedla cele MetLife związane z realizacją potrzeb klientów. Świat zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a my chcemy nadążać, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i być dla nich zaufanym partnerem. Chcemy też zmienić to, w jaki sposób klienci postrzegają ubezpieczenia, dbając, żeby były prostsze i lepiej dopasowane do prawdziwych potrzeb - opisuje Aneta Świercz-Grądkowska, dyrektor ds. marketingu zintegrowanego MetLife w Polsce.

- Odzwierciedleniem tego podejścia jest nowe hasło towarzyszące marce „Razem przez życie” - dodaje.

Poprzednie logo MetLife funkcjonowało w wersji z wizerunkiem animowanego pieska, brand hero tej marki.

Jednocześnie firma zaczęła kampanię reklamującą indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+. Zapewnia ono wypłatę dożywotniego miesięcznego świadczenia już po 10 latach opłacania składek, natomiast ubezpieczony sam określa wysokość gwarantowanego świadczenia, wiek, w którym zacznie je otrzymywać (może to być 60., 65. lub 70. rok życia) oraz tryb opłacania składki.

Nowa usługa jest skierowana do trzech głównych grup klientów: przedsiębiorców prowadzących własną działalność i płacących relatywnie niewielkie składki ZUS, profesjonalistów (przede wszystkim przedstawicieli tzw. wolnych zawodów) szukających najlepszego sposobu gromadzenia oszczędności na emeryturę oraz partnerów życiowych osób, które nie pracują i nie będą miały wypłaconej emerytury z ZUS.

- Gwarantowana Emerytura+ to znakomity sposób na uzupełnienie emerytury państwowej, która w przyszłości będzie bardzo niska. Po zakończeniu pracy zawodowej możemy być zaskoczeni wysokością świadczenia z ZUS, o wiele niższego niż ostatnia pensja. To co wyróżnia nasz produkt to elastyczność i gwarancja dożywotniej wypłaty świadczenia w ustalonej wysokości - przekonuje Rafał Piotrowski, dyrektor działu rozwoju produktów i zarządzania portfelem w MetLife.

Akcja reklamująca Gwarantowaną Emeryturę+ jest prowadzona pod hasłem „Przyszłość osobista”. Obejmuje przede wszystkim internet (bannery, artykuły, aktywności na Facebooku), a w kolejnej odsłonie będzie realizowana także w prasie. Potrwa do końca listopada.

Kreację kampanii przygotowała agencja Zgoda, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
Produkt wzorowany na znacznie lepszym i wielokrotnie bardziej przejrzystym programie Prameriki. A Metlife jak zwykle - mętniacko i drogo. Składka obowiązkowo wzrasta co roku o 3%, do tego kalkulacja pierwotnej wysokości składki jest nieprzejrzysta (ust. 9 pkt. 2 karty produktu). Umowę można zawrzeć dopiero w 30 roku życia (niby dlaczego?), wciskają dodatkowe nic nie warte za to odpowiednio kosztujące ubezpieczenie NNW (od bycia warzywem z "całkowitym i trwałym inwalidztwem" - czyli w praktyce wymagany stan terminalny na tydzień przed śmiercią żeby się załapać). Do każdej składki doliczają "opłatę stałą" (ok. 40 zł rocznie) - po co zamulać produkt takim szmaciarstwem? Jedyne co mi się podoba i jest lepsze niż w podobnym produkcie Prameriki to możliwość wpłaty dodatkowych pieniędzy na polisę (do 10.000 zł rocznie) - niestety liczą sobie za tę przyjemność jak za zboże (wysokie prowizje od wpłaty oraz regularnie strącane opłaty administracyjne). Polisa Metlife jest oparta na 10-letnich obligacjach rządowych, więc jej przyszłą rentowność można sobie z grubsza samemu wyliczyć. Natomiast proporcja wysokości składki do wysokości gwarantowanej miesięcznej wypłaty jest... nieznana, jako, że kalkulują ją, jak już wspomniałem, "indywidualnie". Czyli - złóż człowieku wniosek, to się dowiesz szczegółów dopiero jak Ci przyślą gotową polisę... Oczywiście jest prawo do bezkosztowego rozwiązania umowy w ciągu 31 dni , jednak mimo wszystko jakieś ogólne wskaźniki Towarzystwo powinno moim zdaniem ujawniać z góry. Zwłaszcza gdy ma się na rynku opinię dość bezwzględnego gracza (mówiąc najoględniej).
11 9
odpowiedź