SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miasta i regiony walczą w konkursie Złote Formaty

6 kwietnia dowiemy się, który ze 182 projektów promocyjnychzgłoszonych przez 91 miast i województw weźmie udział w finaleKonkursu Złote Formaty. Na zwycięzców czeka m.in. 5 ogólnopolskichkampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze, nanośnikach Infoscreen.

Miasta i regiony walczą w konkursie Złote Formaty

- Obecna sytuacja dla miast i regionów to sprzyjający moment,aby zintensyfikować działania promocyjne i uzyskać większe dochodyz turystyki przy poniesieniu relatywnie niższych kosztów - wyjaśniaRafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, PatronaHonorowego Festiwalu.

Miasta i regiony mogły zgłaszać swoje projekty do Konkursu ZłoteFormaty w pięciu odrębnych kategoriach: outdoorowa kampaniareklamowa, event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy orazcałokształt działalności promocyjnej - Grand Prix Festiwalu. Wtegorocznej edycji 91 miast i regionów zgłosiło do konkursu 182projekty: 49 w kategorii wydawnictwo promocyjne, 23 w kategoriikampania outdoorowa, 29 w kategorii serwis internetowy, 64 wkategorii event i 17 w kategorii całokształt działalnościpromocyjnej. Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czymrekordową liczbę 35 projektów zgłosiło województwo śląskie.

Jedną z nowości tegorocznego Konkursu jest Grand Prix Festiwalu,przyznawana za ogół działań promocyjnych realizowanych przez miastai regiony. Istotą tej kategorii jest ocena spójności całokształtuaktywności promocyjnej danego miasta lub regionu, strategiczneplanowanie, adekwatność doboru instrumentów promocji do zakładanychcelów i wyznaczonych grup docelowych oraz efektywności działań. WIII edycji Konkursu Złote Formaty kategoria obejmować będziecałokształt działań promocyjnych podejmowanych i zrealizowanychprzez samorządy miast i regionów od początku 2007 roku - do końca2008 roku.

6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finałuKonkursu. W tegorocznej edycji dodatkową nagrody w wysokości 10tys. zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast wpostaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundowałMagazyn Elle. Nagrodę specjalną przyzna także stacja TVP Info.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej GaliFestiwalu w hotelu Sheraton. Projekty oceni Jury, w którego składweszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom wpodejściu do ich oceny. Aby zapewnić bezstronność podejmowanychdecyzji prace Jury nadzorować będzie niezależny audytor.

W zeszłym roku laureatami Konkursu Złotych Formatów zostali:Małopolska za plakat Kulturalna Małopolska, Szczecin za ŚwiatowyZlot Żaglowców, Jarocin w kategorii wydawnictwo promocyjne zawydawnictwo Lustro czasu oraz Kielce w kategorii stronainternetowa.

Organizatorem konkursu jest Grupa Ströer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miasta i regiony walczą w konkursie Złote Formaty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl