Michał Brudzyński w G+J Polska

Z Hachette Filipacchi Polska do G+J Polska na stanowisko dyrektora marketingu ds. korporacyjnych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W strukturze G+J Polska zostało stworzone nowe stanowisko Dyrektora Marketingu ds. Korporacyjnych, które z dniem pierwszego lutego br. obejmie Michał Brudzyński.

Przez ostatnie dwa lata Michał Brudzyński był dyrektorem marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska.

Poprzednio pracował w G+J Polska jako zastępca dyrektora grupy reklamy i marketingu. Wcześniej związany był z wydawnictwem Media Express oraz Agorą.

- Powołanie w/w funkcji nie zmienia dotychczasowej struktury G+J Polska, tj. marketing brand menagerowie poszczególnych tytułów /grup tytułów podlegać będą nadal pod dyrektorów wydawniczych/wydawców -  zapowiada Magdalena Malicka, prezes G+J Polska.

Michał Brudzyński odpowiedzialny będzie za marketing i PR korporacyjny oraz marketing strategiczny wydawnictwa.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej