Michał Kwietniewski z awansem w Lighthouse

Michał Kwietniewski awansował na stanowisko director of operations w Lighthouse. W nowej roli odpowiada za koordynację procesu ofertowania, zarządzanie zgodnością ze standardami i procedurami wewnętrznymi oraz wsparcie zarządu w strategicznych obszarach działalności firmy.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Michał Kwietniewski z awansem w Lighthouse
Michał Kwietniewski

Michał Kwietniewski jest związany z Lighthouse od ponad 3 lat. Dotychczas pełnił funkcję unit directora odpowiedzialnego za obszar technologii. W tym czasie realizował projekty dla takich klientów jak T-Mobile, PIIT, HP, Cellnex, MTU, VeloBank, CPK, EMP, Vectra, CMR Surgical, Endava, 11 bit studios czy RIOT Games. Jako Director of Operations będzie raportował do Jarosława Bańdy, wiceprezesa Lighthouse.

Kwietniewski ma ponad 20 lat doświadczenia w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych, zarządzania kryzysowego, komunikacji zmian i public relations. Pracował zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Prowadził działania m.in. dla UBS, HP, Amazon, PayPal, DHL czy Komisji Europejskiej.

Zanim dołączył do Lighthouse, pracował m.in. w PRIMUM PR i Clue PR, a także w organizacjach pozarządowych, takich jak Fundacja Batorego, Fundacja Schumana czy Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka