Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos

Michał Leszczyński objął funkcję dyrektora strategicznego w agencji San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji MSL Group.

km
km
Udostępnij artykuł:
Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos

Michał Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako client service director, new business director i strategy director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8 i MSL Group.

Przygotowywał oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK i BMW.

Leszczyński ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej, jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]