SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Pol gospodarzem programu „Euro - Misja 2016” w Onet.pl

Portal Onet.pl rozpoczął emisję nowego programu „Euro - Misja 2016” o przygotowaniach polskiej reprezentacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się we Francji w 2016 roku. Prowadzącym audycji został Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”.

Article

Michał Pol w programie rozmawia z dziennikarzami sportowymi, piłkarzami oraz gośćmi kojarzonymi z piłką nożną, w tym m.in. z Mateuszem Borkiem i Dariuszem Szpakowskim. W każdym odcinku internetowej audycji goście w studiu ocenią przygotowanie kadry narodowej do finałów mistrzostw Europy we Francji. Ponadto eksperci będą typować skład reprezentacji Polski na turniej.

- Do udziału w programie zapraszamy także naszych czytelników i widzów. Wykorzystując hasztag #EUROMisja2016 kibice mogą na Twitterze zadawać pytania naszym ekspertom. Te najciekawsze wykorzystamy w trakcie programu - mówi Michał Pol.

„Euro - Misja 2016” jest realizowane w studiu redakcji sportowej Grupy Onet-RASP. Program można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 12.00 w serwisie eurosport.onet.pl.

Premierze programu w Onecie towarzyszy kampania promocyjna realizowana w telewizji, stacjach radiowych, internecie (w tym w social media i na platformach VOD) oraz w kinach. Kreację do kampanii przygotowała agencja TBWA, a zakupem mediów zajęła się agencja SMG.

Z danych Megapanel PB/Gemius wynika, że serwisy internetowe Grupy Onet-RASP we wrześniu br. miały 17,91 mln realnych użytkowników i zanotowały 3,76 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Pol gospodarzem programu „Euro - Misja 2016” w Onet.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomo
Michał Pol zajmuje się wszystkim tylko nie gazetą, której jest naczelnym. Tymczasem jakość i sprzedaż "Przeglądu Sportowego" leci na łeb na szyję. Nie rozumiem, dlaczego w innych krajach mogą istnieć DOBRE gazety sportowe ("Kicker", "Marca", "AS", "La Gazzetta"), a w Polsce marnuje się tytuł z tak gigantycznym potencjałem, jak "PS". To przez Internet? Nie żartujcie.
9 8
odpowiedź
User
beniowski87
Spoko ;)
8 8
odpowiedź