Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”

POLADA Polska Agencja Antydopingowa rozpoczęła kampanię antydopingową pod hasłem „Gramy Fair”. W działania „#Niedladopingu” zaangażowali się m.in. Michał Pol, dyrektor programowy OnetSport oraz sportowcy, m.in. Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”

Celem kampanii jest walka ze zjawiskiem stosowania niedozwolonego dopingu zarówno w sporcie zawodowym jak i amatorskim, zwrócenie uwagi na konsekwencje zdrowotne i wizerunkowe oraz budowę świadomości i edukację w zakresie właściwej optymalizacji dietetyki i profilaktyki w sporcie.

W akcję zaangażowali się, jako jej ambasadorzy Michał Pol, dyrektor programowy Onet Sport oraz sportowcy: Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek, Andrzej Wrona, Angelika Cichocka, Tomasz Majewski, Luiza Złotkowska, Jan Błachowicz, Arkadiusz Malarz, Michał Daszek, Wojciech Włodarczyk, Arkadiusz Moryto.

grafika

Akcja ma promować dążenie do sportu wolnego od dopingu, podnosić świadomość o zagadnieniach związanych z dopingiem, promować ideę uczciwej rywalizacji sportowej opartej o ideę Fair Play oraz promować zdrową aktywność fizyczną.

W ramach kampanii zaplanowano zorganizowanie szkoleń wśród blisko 320 zawodników z 14 klubów PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych. Akcja obejmie również 16 000 dzieci, które będą rywalizować w 320 turniejach piłki ręcznej organizowanych w ramach projektu „Kocham ręczną” przez Fundację Orły Sportu na 160 wielofunkcyjnych obiektach sportowych „Orlik” w całej Polsce.

Działania promocyjne w mediach potrwają do 15 maja, akcja edukacyjna zaś będzie prowadzona co najmniej do końca tego roku.

grafika

Akcja obejmuje internet (bannery, reklamy w mobile’u, aktywności w mediach społecznościowych), prasę oraz outdoor (nośniki w 8 miastach, w tym nośniki cyfrowe w warszawskim metrze, na warszawskiej Cepelii i Domach Towarowych Centrum).

Za opracowanie strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej, produkcję oraz planowanie mediów odpowiada agencja iMen Digital.

Partnerami kampanii „Gramy fair” są: Polski Komitet Olimpijski, Związek Piłki Ręcznej w Polsce, PKN Orlen, Lux Med, Juventus Academy, Ministerstwo Sportu i Turystyki, PGNiG Superliga, Fundacja Polskie Orły, World Anti-Doping Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski