Michał Sosiński w FCB&theMilkman

Michał Sosiński dołącza do zespołu FCB&theMilkman jako senior art director, wzmacniając zespół kreatywny i dział designu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Sosiński w FCB&theMilkman
Michał Sosiński

Michał Sosiński przechodzi do FCB&theMilkman z Walk Creative, gdzie pracował jako graphic designer.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencjach Grey Group Poland oraz FCB Bridge2Fun.

- Michał poza wyjątkowymi umiejętnościami art directorskimi ma niesamowity sznyt designerski. Bardzo się cieszymy, że chce z nami uładniać świat - mówi Małgorzata Drozdowska, creative partner FCB&theMilkman.

Sosiński jest związany z branżą od 9 lat. Tworzył komunikację wizualną takich marek jak: Santander, Showmax, T-Mobile Electronic Beats, Black Red White, Złote Tarasy, Posnania, KGHM Polska Miedź.

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu