Nowy szef strategiczny agencji content marketingowej Wirtualnej Polski. Przeszedł z Burdy

W WP brand studio, wewnętrznej agencji content marketingowa Wirtualnej Polski, funkcję dyrektora strategicznego objął Michał Wojak. Poprzednio pracował w Burda Media Polska.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nowy szef strategiczny agencji content marketingowej Wirtualnej Polski. Przeszedł z Burdy
Michał Wojak, fot. materiały prasowe Wirtualnej Polski

Michał Wojak w WP brand studio będzie zarządzał departamentem oraz odpowiadał za rozwój kluczowych projektów specjalnych i content marketingowych. Jego zadaniem będzie także tworzenie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do  potrzeb klientów.

– Wierzę, że człowiek jest sumą doświadczeń. Zawodowe zbierałem w wielu rolach, miejscach i obszarach tematycznych. To baza, z której zamierzam czerpać, rozpoczynając pracę w Wirtualnej Polsce – topowym wydawnictwie z mocnym DNA jakościowego dziennikarstwa, a jednocześnie liderze rozwiązań technologicznych w branży mediowej – podkreśla.

Poprzednio Michał Wojak przez ponad rok był dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Wcześniej odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio (m.in. za pasmo „Onet Rano”.

Wojak pracował też w TVN Media, platformie nc+ i w Polska Press. Jest wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych