Michał Zalewski rzecznikiem Festiwalu Mastercard OFF Camera, Grzegorz Stępniak dyrektorem artystycznym

Grzegorz Stępniak, dotychczasowy dyrektor programowy Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF Camera, od października pełni funkcję dyrektora artystycznego, a funkcję rzecznika i PR managera objął Michał Zalewski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Zalewski rzecznikiem Festiwalu Mastercard OFF Camera, Grzegorz Stępniak dyrektorem artystycznym
Michał Zalewski i Grzegorz Stępniak

Dyrektorem artystycznym Festiwalu Mastercard OFF Camera został Grzegorz Stępniak, który w ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora programowego. Od października 2022 roku odpowiada za całokształt artystycznego wydźwięku Festiwalu zarówno w aspekcie prezentowanych filmów, jak i wszelkich wydarzeń towarzyszących oraz sekcji specjalnych. Ukończył Wiedzę o Teatrze i Dramatologię UJ oraz dramaturgię w Instytucie Teatralnym. Studiował na Uniwersytecie w Pittsburghu, w School of Theatre, Film and Television na UCLA w Los Angeles oraz na University of Southern California.

Michał Zalewski rzecznikiem prasowym Festiwalu Mastercard OFF Camera

W roli rzecznika oraz PR managera do zespołu dołączył Michał Zalewski, ekspert w zakresie zarządzania informacją, media i public relations oraz komunikacji kryzysowej. Właściciel marki Dobrze Powiedziane. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public i media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami.

Zalewski pokieruje zespołem odpowiedzialnym za promocję oraz redakcję treści.  Do jego obowiązków będzie należała współpraca z dziennikarzami i mediami zarówno w czasie trwania Festiwalu, jak i budowanie rozpoznawalności marki Mastercard OFF Camera w mediach tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych w okresie pozafestiwalowym. Zastąpił Alicję Myśliwiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol