SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michałki jako reporterzy Redakcji M! w kampanii Wawel

Ruszyła nowa kampania producenta słodyczy Wawel, odświeżająca submarkę cukierków Michałki. Zyskały nową dodatkową nazwę - M!, co komunikuje akcja promocyjna, przygotowana przez Schulz Brand Friendly, Pigeon Studio, Mets, Garden of Words, Novem i AMS.

Na potrzeby kampanii stworzono trzy animowane postacie, które odgrywają każdy ze smaków cukierków - Klasyczny, Kokosowy i Biały. Razem tworzą Redakcję M!, której zadaniem będzie codzienne przekazywanie "dobrych wiadomości", co bezpośrednio nawiązuje do przesłania platformy komunikacyjnej, wdrażanej przez Wawel od września ubiegłego roku.

Cukierki występują w rolach reporterów w spocie towarzyszącym akcji. Bohaterowie w humorystycznej animacji są na wielkiej gali, podczas której dowiadują się, że są najlepsze, bo zawierają 26 proc. orzeszków.

Spot można oglądać w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo akcję wspierają działania w digitalu, billboardy oraz materiały POS. Uzupełnienie stanowią aktywacje z influencerami oraz działania PR.

W poprzednich spotach marki promowane były subbrandy Malaga, Tiki Taki, Kasztanki, Mieszanka Krakowska i Fresh&Fruity.

Za działania promocyjne odpowiedzialne są Agencja Schulz Brand Friendly (strategia i kreacja),– Pigeon Studio (animacja i spot TV), dom mediowy Mets (zakup mediów), Garden of Words (wsparcie PR i działania z influencerami), Novem (zakup mediów digital), AMS (kampania OOH).

Dołącz do dyskusji: Michałki jako reporterzy Redakcji M! w kampanii Wawel

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rasputin
Kolejny kandydat do Cannes Lions.
odpowiedź
User
Aha
Zapomniałem, że już 2018...
odpowiedź
User
Czerwony
Widzę M, myślę... czerwony z M&Msów pozdrawia! Jak wtórny musiał być umysł, który wymyślił coś takiego!
odpowiedź