SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michelin Polska postawił na NBS Communications

Michelin Polska wybrał w drodze przetargu agencję NBS Communications, która będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną, produktową i kryzysową firmy Michelin oraz wchodzących w skład Grupy marek, m.in. BFGoodrich.

Umowa obejmuje m.in. stałą obsługę kontaktów z mediami w Polsce, działania komunikacyjne dotyczące firmy i jej produktów, w tym Przewodników Michelin oraz dodatkowo koordynację komunikacji korporacyjnej i produktowej w krajach bałtyckich.

Wcześniej Michelin korzystał z usług Hill and Knowlton Poland. Firma nie zdradza na jaki okres podpisała umowę z NBS Communications.

Dołącz do dyskusji: Michelin Polska postawił na NBS Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl