Microsoft Advertising w 29 nowych krajach. Na liście także Polska

Microsoft rozszerzył swój partnerski program reklamowy Microsoft Advertising na 29 nowych rynków. Wśród nich jest także Polska. To oznacza, że nasi reklamodawcy będą mogli zamieszczać przekaz w polskim języku na platformach obsługiwanych przez Microsoft i w rozmaitych formatach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Microsoft Advertising w 29 nowych krajach. Na liście także Polska

Microsoft jest wciąż na wznoszącej fali. W czwartym kwartale 2021 r. koncern zanotował wzrost przychodów do kwoty 51,7 mld dol., zaś zysk netto spółki zwiększył się o 21 proc. Najlepsze wyniki osiągnęły usługi w chmurze, których przychody poszły w górę w sumie o 46 proc.

Microsoft Advertising w Polsce

Jednym ze źródeł przychodów Microsoftu jest działalność w segmencie reklamy cyfrowej, która koncentruje się na różnych platformach prowadzonych przez firmę, w dużej mierze w wyszukiwarce Bing, będącej konkurencją dla Google.

Teraz Microsoft poinformował, że uruchomił Microsoft Advertising, swój reklamowy program partnerski, w 29 nowych krajach w Europie i Afryce. Według koncernu te 29 rynków zapewnia reklamodawcom dostęp do nowej grupy odbiorców o rozmiarach 41 mln i umożliwia im dotarcie do konsumentów w 19 nowych językach.

Wśród nowych krajów, w których dostępny jest Microsoft Advertising znalazła się m.in. Polska. Oprócz nas na liście są także:

  • Albania
  • Andora
  • Bośnia
  • Bułgaria
  • Chorwacja
  • Cypr
  • Republika Czeska
  • Estonia
  • Grecja
  • Węgry
  • Islandia
  • Łotwa
  • Lichtenstein
  • Litwa
  • Luksemburg
  • Malta
  • Monako
  • Czarnogóra
  • Macedonia Północna
  • Portugalia
  • Rumunia
  • San Marino
  • Serbia
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Republika Południowej Afryki
  • Turcja
  • Watykan

MS zapowiada, że dzięki obecnej premierze będzie również wspierać następujące języki: albański, bośniacki, bułgarski, chorwacki, czeski, estoński, grecki, węgierski, islandzki, łotewski, litewski, macedoński, maltański, polski, rumuński, serbski, słowacki, słoweński i turecki.

Różne formaty

Obecnie na każdym nowym rynku obsługiwane są następujące formaty reklam i produkty marketingowe:

  • Reklamy tekstowe Responsive Search Ads
  • Dynamiczne reklamy wyszukiwania
  • Kampanie zakupowe
  • Kierowanie odbiorców (wiek, dane demograficzne, lokalizacja, urządzenie)
  • Remarketing, dynamiczny remarketing
  • Automatyczne licytowanie (maksymalne kliknięcia, maksymalne konwersje, docelowy koszt na akwizycję (CPA) i docelowy zwrot z wydatków na reklamę (ROAS)),
  • Universal Event Tracking ( UET) i śledzenie konwersji

Zgodnie z zapowiedzią jest to pierwsza fala globalnego programu ekspansji dla Microsoft Advertising, będzie on obejmował nowe rynki, które zostaną dołączone w 2022 r. w Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi