Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami

Firma Microsoft zaktualizowała swoje zasady Audience Network. Firma nie będzie już zezwalać markom ani firmom na wyświetlanie reklam związanych z suplementami diety i witaminami, hazardem, procesami sądowymi oraz wycofanymi z eksploatacji produktami i usługami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Reklamy tych produktów i usług są niedozwolone w sieci Microsoft Audience Network, a także w reklamach natywnych wyświetlanych przez jej partnerów w usługach będących własnością i obsługiwanych przez firmę Microsoft, takich jak MSN i Outlook.

Większość z tych kategorii jest m.in. zabroniona na innych platformach, więc marketerzy pracujący dla marek z tych kategorii nie powinni być zaskoczeni.

Google zabrania reklam treści dla dorosłych, alkoholu, praw autorskich, hazardu i gier, opieki zdrowotnej i leków, treści politycznych, usług finansowych oraz znaków towarowych.

Egzekwowanie reklam suplementów i witamin wyświetlanych dzisiaj w sieci nie rozpocznie się przed końcem roku, ale Microsoft poinformował, że reklamy, co do których trafia zbyt wiele skarg i które naruszają inne zasady, zostaną usunięte przed styczniem.Chociaż reklama suplementów zdrowotnych i witamin jest zabroniona, to reklamy ubezpieczeń zdrowotnych są mile widziane.

W październiku Microsoft Advertising wprowadziła reklamy ubezpieczenia zdrowotnego jako program pilotażowy. Nowy format może być teraz wyświetlany reklamodawcom kierującym reklamy na klientów z USA. Jest to część działań wspierających reklamodawców ubezpieczeniowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?