Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami

Firma Microsoft zaktualizowała swoje zasady Audience Network. Firma nie będzie już zezwalać markom ani firmom na wyświetlanie reklam związanych z suplementami diety i witaminami, hazardem, procesami sądowymi oraz wycofanymi z eksploatacji produktami i usługami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Reklamy tych produktów i usług są niedozwolone w sieci Microsoft Audience Network, a także w reklamach natywnych wyświetlanych przez jej partnerów w usługach będących własnością i obsługiwanych przez firmę Microsoft, takich jak MSN i Outlook.

Większość z tych kategorii jest m.in. zabroniona na innych platformach, więc marketerzy pracujący dla marek z tych kategorii nie powinni być zaskoczeni.

Google zabrania reklam treści dla dorosłych, alkoholu, praw autorskich, hazardu i gier, opieki zdrowotnej i leków, treści politycznych, usług finansowych oraz znaków towarowych.

Egzekwowanie reklam suplementów i witamin wyświetlanych dzisiaj w sieci nie rozpocznie się przed końcem roku, ale Microsoft poinformował, że reklamy, co do których trafia zbyt wiele skarg i które naruszają inne zasady, zostaną usunięte przed styczniem.Chociaż reklama suplementów zdrowotnych i witamin jest zabroniona, to reklamy ubezpieczeń zdrowotnych są mile widziane.

W październiku Microsoft Advertising wprowadziła reklamy ubezpieczenia zdrowotnego jako program pilotażowy. Nowy format może być teraz wyświetlany reklamodawcom kierującym reklamy na klientów z USA. Jest to część działań wspierających reklamodawców ubezpieczeniowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat