Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami

Firma Microsoft zaktualizowała swoje zasady Audience Network. Firma nie będzie już zezwalać markom ani firmom na wyświetlanie reklam związanych z suplementami diety i witaminami, hazardem, procesami sądowymi oraz wycofanymi z eksploatacji produktami i usługami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Reklamy tych produktów i usług są niedozwolone w sieci Microsoft Audience Network, a także w reklamach natywnych wyświetlanych przez jej partnerów w usługach będących własnością i obsługiwanych przez firmę Microsoft, takich jak MSN i Outlook.

Większość z tych kategorii jest m.in. zabroniona na innych platformach, więc marketerzy pracujący dla marek z tych kategorii nie powinni być zaskoczeni.

Google zabrania reklam treści dla dorosłych, alkoholu, praw autorskich, hazardu i gier, opieki zdrowotnej i leków, treści politycznych, usług finansowych oraz znaków towarowych.

Egzekwowanie reklam suplementów i witamin wyświetlanych dzisiaj w sieci nie rozpocznie się przed końcem roku, ale Microsoft poinformował, że reklamy, co do których trafia zbyt wiele skarg i które naruszają inne zasady, zostaną usunięte przed styczniem.Chociaż reklama suplementów zdrowotnych i witamin jest zabroniona, to reklamy ubezpieczeń zdrowotnych są mile widziane.

W październiku Microsoft Advertising wprowadziła reklamy ubezpieczenia zdrowotnego jako program pilotażowy. Nowy format może być teraz wyświetlany reklamodawcom kierującym reklamy na klientów z USA. Jest to część działań wspierających reklamodawców ubezpieczeniowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych