SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft nie chce w internecie wyskakujących reklam

To wynik badań, jakie przeprowadziła firma. Wskazały one, że u użytkowników serwisu MSN rośnie niezadowolenie z powodu środków reklamowych tego typu

Microsoft zamierza do lata pozbyć się wyskakujących okienek typu „pop-up” i „pop-under” ze swoich serwisów MSN. To wynik badań, jakie przeprowadziła firma. Wskazały one, że u użytkowników serwisu MSN rośnie niezadowolenie z powodu środków reklamowych tego typu.

W najbliższym czasie okna „pop-up” znikną z serwisów w Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Belgii. W kolejnych miesiącach, serwisy w innych krajach stopniowo będą się ich pozbywać. W Stanach Zjednoczonych proces ten rozpoczął się już pod koniec ubiegłego roku.

MSN, który opisuje się sam, jak twierdzi Reuters, jako najpopularniejszy portal świata podąża w swym działaniu m.in. za America Online, która podobne działania na terenie Stanów Zjednoczonych podjęła w ubiegłym roku

Koniecznością okazuje się znalezienie alternatywnych sposobów reklamowania się w sieci, które, co ważne, skutecznie zastąpią wyskakujące okienka.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft nie chce w internecie wyskakujących reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl